auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Mercedes-Benz SLK-klasse 1997: activeringsklep

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 2300, Vermogen (kw): 142

de activeringsklep voor de compressor werkt niet meer als de motor warm is. K40 relais en de lmm zijn al vernieuwd. ook de electromagnetische koppeling van de compressor werkt perfect. Mijn vraag is wie stuurt de activeringsklep aan.

Geplaatst door

h.troff (0)

al 2 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Compressor? Bedoel je niet de koppeling op de aircopomp?

Heino4267 725

2 jaar

De compressor van de motor zal bedoeld worden, heb je geen foutcodes die naar een component wijzen?

Lijkt mij onlogisch, hopelijk brengt TS hier meer duidelijkheid over.
(ik heb zelf een 200 Kompressor van 2006 en daar zit geen elektromagnetische koppeling op de compressor. Dat zou ik ook heel onlogisch vinden, want een compressor hoort altijd mee te lopen (zoals bij mijn auto) om juist bij (hele) lage toerentallen al direct en permanent flink trekkracht te leveren. Ik rij (automaat) zonder handmatig zelf ingrijpen in de versnellingen in de stad bijna alles rond de 1300 toeren.)

Heino4267 725

2 jaar

Als ik een electrisch schema had was ik klaar. Blijkbaar is dit systeem niet bekend

h.troff 0

2 jaar

Nog geen oplossing gevonden.

h.troff 0

2 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz SLK-klasse of stel zelf een nieuwe vraag.