Mercedes-Benz SLK-klasse 1997: activeringsklep

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 2300, Vermogen (kw): 142

de activeringsklep voor de compressor werkt niet meer als de motor warm is. K40 relais en de lmm zijn al vernieuwd. ook de electromagnetische koppeling van de compressor werkt perfect. Mijn vraag is wie stuurt de activeringsklep aan.

h.troff

Geplaatst door h.troff (0) , lid sinds 1 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz SLK-klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Heino4267 (205), 1 jaar geleden

Compressor? Bedoel je niet de koppeling op de aircopomp?

harry4203 (420) PRO, 1 jaar geleden

De compressor van de motor zal bedoeld worden, heb je geen foutcodes die naar een component wijzen?

Heino4267 (205), 1 jaar geleden

Lijkt mij onlogisch, hopelijk brengt TS hier meer duidelijkheid over.
(ik heb zelf een 200 Kompressor van 2006 en daar zit geen elektromagnetische koppeling op de compressor. Dat zou ik ook heel onlogisch vinden, want een compressor hoort altijd mee te lopen (zoals bij mijn auto) om juist bij (hele) lage toerentallen al direct en permanent flink trekkracht te leveren. Ik rij (automaat) zonder handmatig zelf ingrijpen in de versnellingen in de stad bijna alles rond de 1300 toeren.)

    Als ik een electrisch schema had was ik klaar. Blijkbaar is dit systeem niet bekend - h.troff (0), 1 jaar geleden

h.troff (0), 1 jaar geleden

Nog geen oplossing gevonden.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz SLK-klasse of stel zelf een nieuwe vraag.