De afstandsbediening voor de deuren te openen werkt niet goed, er zit ook een gaatje in het plaatje waarop je moet richten aan de bestuurders zijde van de auto. Hoe kan ik dit probleem oplossen ??
Sorry voor het late antwoord, ik moet mijn afstand bediening tegen mijn raam van de bestuurderskant plaatsen willen de 4 deuren opengaan.
1 week
is dat een echt een 190 of een c180 met een infrarood klapsleutel?
het is een C180 met idd een klapsleutel met een rood kapje op
2 uur
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 190 of stel zelf een nieuwe vraag.
Wat werkt er niet goed , openen sluiten 1 deur alle deuren enz.
Foto van bedoelde gaatje .
3 weken