Graag had ik jullie ervaringen of bedenkingen over het assyst systeem van vele voertuigen.Zelf ben ik werkzaam in een grote mb werkplaats en ondervind steeds weer de nadelen van dit systeem.Je kan zeer moeilijk plannen welk onderhoud de wagen nodig heeft vb code 13-15 wel remolie geen remolie update sbc enz...
Ook merk ik dat zeer jonge wagens bij een eerste onderhoud ( 23000km) bougies ,combifilter,remolie,enz opgeven.De logica is soms ver zoek.Na contact met andere mensen ,werkzaam bij bmw ,vw-audi enz ,heb ik meer en meer de indruk dat dit systeem gewoon niet deugd en in tegenstelling waarvoor het ontworpen is de klant uiteindelijk meer geld kost.Graag jullie mening of tips om de planning vlotter te laten verlopen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Wij hanteren een ouderwets smeerkaartje en houden de interval op 20000km . Ook bij de w211 e.d.
moet aan m.b in utrecht afd techniek maar eens vragen of via Tips daar kunje ook de klacht eens neer leggen.
want ik denk dat er meer dealer er last VAN HEBBEN.
SUCCES
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 124 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar