Hallo
Ik heb de motor en bak van mijn priveauto,300 turbo diesel w124 omgebouwd naar een w126. ik heb alles in zijn geheel over gezet.Nu wil de auto opeens niet in zijn achteruit of neutraal.Hij hangt zowel in de r en in de n slippend in de achteruit.schakelen met de pook of op de bak maakt geen verschil.
Het vreemde is,de bak is altijd perfect geweest en er zijn geen gekke dingen gebeurt.wie heeft een idee.
Het lijkt of de bakl gewoon tussen de netraal en de achteruit hangt want hij gaat slippend iets achteruit en een neutraal is er gewoonweg niet.
Volgens mij als een bak stuk is voel je hem alsnog wel in de versnelling schieten maar dat voel je ook niet en de bak is absoluut altijd goed geweest.zou het iets met olie kunnen zijn?dat is er natuurlijk wel uit geweest.volgens de pijlstok staat he op max maar kan er een luchtbel oid in zitten.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb een revisiebedrijf gebeld en die zegt dat een klep is blijven hangen in de bak.onverklaarbaar dat het uiterekend bij de ombouw is gebeurt maar de auto word nu gerepareerd bij dat bedrijf
Hi,
Ik heb een tijdje geleden een E300 4matic gekocht , maar ik begrijp nu waarom de verkoper binnen 1 jaar deze prachtige Combi heeft verkocht.
De auto is een tijdje geschorst geweest door mij en kom er nu na een lange rit tot de ondekking , dat de achteruit niet werkt als de automaat warm is.
Ik heb dus nu een vergelijkbaar probleem ,hoe is het nu opgelost als ik mag weten. Ik overweeg de automaat nu te laten spoelen en reiningen. maar dit voelt een beetje als een gok.
Wat heeft de reparatie opzich gekost en is het een deel of complete revisie geworden. Welk bedrijf heeft dit gedaan.
Vast bedankt voor een reactie.
MVG Ton
11 jaar
opgelost
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 300 of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar