Na gangbaar maken vacuumklep/schakelaar Li Voorportier het volgende : Na bedienen portierslot, blijft de centrale vergrendeling ongeveer 5 min. open en dicht gaan. Zowel de portieren als de achterklep en het benzine klepje. Vacuum systeem lijkt intact, sloten zijn gangbaar. Welke sensoren hebben hier mee te maken, en kunnen dit probleem veroorzaken ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Kijk eens onder de achterbank, als daar een electrische vacuumpomp zit is deze waarschijnlijk de boosdoener.
DE ELEKTRISCHE VAC.POMP ZIT RE.ACHTERIN ONDER DE BEKLEDING EN WERKT GOED. WEL VALT OP DAT ACHTERKLEPSLOT SOMS NIET MEEDOET.
ALLEEN HEEFT DEZE GEEN ELEKTRIESE AANSLUITINGEN, ALLEEN EEN VACUUMSLANG.
Maar je zegt zelf al: na gangbaar maken van.....
Misschien moet je eens terug naar die commando schakelaar, want voor die tijd deed dit probleem zich niet voor, toch?
je zei dat alles 5 min. goed werkt daarna niet, maar zo werkt het systeem ook.Het is een elektr.vacuumpomp,kofferbak,tankklep en portieren hebben alleen een vacuumpomp.Alleen van die deuren zit een elektr. verklikker met drie kabels in de vacuumslot, dit voor het commando,met luchtstootjes gooit hij de sloten open en met vacuumdruk gooit hij ze op slot. Na 5 min. heeft de pomp geen vacuum meer dan moet je de auto starten en beetje gas geven en dan moet de pomp weer werken.
DEZE POMP WORDT ELEKTRIES GESTUURD........
DR ZIT TROUWENS OOK EEN SOORT ORIGINEEL ALARM OP;
EEN TOETER EN KNIPPERLICHTEN GAAN AAN EN UIT.
EXCUUS VOOR DE LATE REACTIE, MAAR JA DE KLANT RIJDT....
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz S-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar