👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Beste Lezer,
Ik heb een C220 CDI van 1998. Sinds een tijdje blijft het lampje van de koelvloeistof continue branden terwijl de tank vol zit. Ik heb de verbindingen gecontroleerd en heb niets geks kunnen vinden. Vervolgens heb ik de sensor vervangen, maar helaas dit heeft niet geholpen. Hierop heb ik hulp gezocht en via problemcar.nl zijn ideeën gekomen dat de sensor van de ruitenwisser vloeistof kan zijn. Ik heb ook dit verder uitgezocht.
Ik heb de stekker van de ruitenwisser vloeistoftank afgehaald dan gaat de lamp van de ruitenwisservloeistof aan (zoals verwacht), stekker teruggezet lampje uit.
Deze sensor is dus niet defect is mijn conclusie. Verder heb ik de stekker van de koelvloeistoftank afgehaald, dan gaat ook de lamp van ruitenwisservloeistof aan, als ik deze stekker kortsluit gaat het lampje van ruitenwisservloeistof uit maar de lamp van koelvloeistoftank blijft aan. Kunnen we nu concluderen dat de beide sensoren goed zijn (koelvloeistof sensor is al vernieuwd) en fout ergens anders zit?? En zo ja waar
HELP! HELP! HELP!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Verbind de stekker van de ruitensproeiervloeistof dan eens door misschien dat het lampje dan uitgaat, 99% kans dat het in de ruitensproeiervlotter zit.
Heb ik geprobeerd maar helaas, koelvloeistof lampje blijft branden. Ik heb ook de vlotter apart gemeten. Hij schakelt wel netjes. Ik heb mijn aouto gisteren uit laten lezen. Volgens de informatie waren de sensoren wel goed. Wat kan ik nu nog doen ??
20 jaar
MB Sterretje, Ik denk dat jouw bericht mislukt is, want deze heeft inhoud. Zie hierboven.
Groeten
20 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar