👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
ik heb proobleemen met me dashboard verlichting alle zekeringen zijn heel maar niks doet het ook de verlichting van me schakelaars doen het niet nou zit er naast me km teller een knopje dat is om je dag teller op nul te zetten heeft die soms twee funkties?? ook doet mijn deur vergrendeling het niet meer waar bevindt zich het pompje van de deurvergrendeling?? het betreft een mercedes benz 500 SEL V8 wdb126 verlengt bj 30-06-1981 inpoort uit Italy graag zou ik wat meer willen weeten van deze auto
M.vr.grt
J.v.Everdingen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Het knopje waarmee je de dagteller op nul zet (drukken) is ook de dimmer voor je dashboard verlichting (draaien).
Draai eens wat aan de dimmer, die willen wel eens slecht kontakt maken, ze gaan ook wel eens kapot, dan heb je geen dashboard en schakelaarverlichting meer.
De dimmer zit achterop je klokken cluster (links) van vooraf gezien.
Het is een blok van keramiek met een veertje waarover de sleper van het draaikontakt heen schuift.
Indien je geen haken hebt om het kluster eruit te trekken, is het eenvoudig op een andere manier te doen.
Maak je accu los ivm kortsluiting.
Verwijder de bekleding onder het stuur kolom. 3 schroefjes en 1 x plastik plug. Ga dan met je hand naar boven en duw het paneel eruit.
Trek alle stekkers eraf en een kind kan de was doen. De stekkers kunnen maar op 1 manier gemonteerd worden dus dat is ook iets waar je je niet druk over hoeft te maken. Maak het onderdeel schoon met contact spray. In de meeste gevallen zal hij het weer doen.
Succes! Gr, Marc
16 jaar
Pompje vd de deurvergrendeling zit in je kofferbak. Rechts achter in de bak vh reserver wiel. Aan de kant waar je bumper zit zeg maar.. zit in de hoek van de bak met een beschermkap.
Daaronder zit de pomp. Als je deze hoort zoemen bij inschakeling, dan is deze niet defect. Vaak zit het defect in een lekke vacuum slang of vacuum element (plastic potje) die in de portieren zitten verwerkt.
Succes. Gr Marc
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz S-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar