Wij hebben nu 2 vito`s staan de 1 heeft geen vermogen, en de ander stopt er af en toe mee en slaat niet aan.
1) geen vermogen, uitlaat niet verstopt, turbo sensor goed slang niet verstopt, inlaat traject algecontroleerd allemaal goed bevonden, is wel uit elkaar geweest om de teer van de kop teverwijderen, remlichtschakelaar getest is goed op de testkast.
2)saat af en toe af en start dan niet, druksensor vervangen, verstuiver 2e cilinder vervangen. ze hebben wel allebei de foutcode po 703, heeft dit ergens mee temaken.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
p0703 koppelomvormer/remschakelaar storing in circuit
Lektest van de injectoren geeft ook vaak duidelijkheid, vooral bij autos die afslaan en niet weer willen starten (aanslaan)
Simpele test om zonder de verstuivers te testen er achter te komen of het een sensor is of de verstuivers lekken is, als de wagen niet wil starten (aanslaan) hem aan te slepen. Als hij vrijwel direct loopt is het een of meerdere verstuivers die dan lekken. Met het gewoon starten is er dan te weinig opbrengst om aan te slaan, als je hem sleept is het toerental hoger en de opbrengst ook.
Suc6 Ab
Probleem bij geval no 2 gevonden. waarschijnlijk een slechte stekker aansluiting op de verstuiver, ik was verbaasd dat bij zo`n klein dingetje de auto er meeteen mee stopt.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar