Onder de 3500 t/min loopt de motor perfect en trekt goed. Echter boven de 3500 t/min begint de motor in te houden en schokt. Dit gebeurt zowel bij half last als bij volle belasting. Weet iemand waar ik deze fout moet zoeken?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Meet de brandstof druk eens.
Kijk ook eens of de motor last heeft van vacuum lekkage.
Onder de stuwschijf zit een slang die loopt naar de stappen motor is die nog heel?
Er zit een hoofdspanning relais achter de accu met 1 zekering als dit relais stuk is vervangen door een nieuwe met 2 zekeringen.
Staat de gasklep (de bovenste )ook te hoog door bij backfire?
Rotor en verdelerkap en bobine gecontroleerd?
21 jaar
ik heb zelf de zelfde klacht gehad bij mn 190e 2.3 ik had 1 kappotte slecht werkende bougie kabel even door meten, moeten een weerstand van 1kilo ohm hebben
20 jaar
Het benzinefilter vervangen verhielp bij mij een gelijkluidend probleem.
20 jaar
Bij mijn 190E 2.3 was er ook een bougie kapot, daardoor liep ie niet mooi rond stationair. het schokken is gebleven. Zeer irritant. Tussen 2000 en 3000 toeren. Niet echt handig..
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 190 of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar