Ik heb een mercedes 230 CE (w124) automaat. Ik wil de injectoren vervangen. waar vind ik die.Is het zelf te doen en wat gaat me dit kosten.
Of mail me even mcoen@home.nl
Geplaatst door mcoen (0) , lid sinds 16 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 230? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 230 of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden
waarom vervangen
wat is het probleem
mcoen (0), 16 jaar geleden
Inverband met startproblemen in de ochtend of als de auto heeft stilgestaan
jan4905 (0) PRO, 16 jaar geleden
dat ligt niet aan de injectoren!!! die gaan nooit stuk!!! je moet achter de accu kijken daar hangt een relais met een zekering er boven in,kijk eerst of de zekering heel is of anders relais vervangen,deze stuurt het motormanegment aan.
gr.jan,
RoelV (0) PRO, 16 jaar geleden
Dat is het brandstofpomp relais. Slecht starten moet je zoeken in je verdeelkap, rotor, bougiekabels, bougies.
jan4905 (0) PRO, 16 jaar geleden
dat is niet het branstofpomp relais!!!
RoelV (0) PRO, 16 jaar geleden
Nou, dat dacht ik toch wel Jan, achter de accu zitten 2 relais, één voor de ABS en één voor de brandstofpomp voorzover ik weet ik heb ze bij mij namelijk allebei vervangen.
Gr. Roel
astra rijder (0), 16 jaar geleden
[quote=jan4905]dat ligt niet aan de injectoren!!! die gaan nooit stuk!!! je moet achter de accu kijken daar hangt een relais met een zekering er boven in,kijk eerst of de zekering heel is of anders relais vervangen,deze stuurt het motormanegment aan.
gr.jan,[/quote]
O nee, de Mechanische injectorren kunnen wel degelijk kapot gaan !!
Dat is mij namelijk overkomen bij nieuwe Mechanische injectorren die waren namelijk na ongv. 900 km kapot gegaan.
En Mechanische injectorren hebben na 2 a 2,5 ton wel hun beste tijd gehad.
Trouwens heb je een 230E of een 230.
Als je een 230E hebt dan heb je het KE-Jetronic systeem (Mechanische injectorren + een computer).
Heb je een 230 dan heb je een Carburateur.
Achter de accu zit een overspanningrelais voor de KE-Jetronic computer tevens ABS computer (als je ABS hebt), Tempomaat.
En de een brandstofpomprelais.
Groetjes
Quint