👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Van deze vito werkt de knop warm koud niet. Hij blijft warme lucht in de auto blazen. deze knop werkt electrisch dus niet met kabels, De kachelkraan is goed want als er spanning op gezet wordt klikt hij. Hoe wordt dit precies aangestuurd en is dit ook eventueel uit te lezen of door te meten. Deze vito heeft ook een standkachel.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Met de testapparatuur van MB is dit bij de dealer gemakkelijk uit te lezen. Meestal is het complete bedieningsdeel stuk. Dit is een duur iets (ongeveer 300 euro)
Misschien is het nog garantie/coulance?? Ook dat weet de dealer precies!
Bij de Vito komt de klacht voor dat de regeling van de temperatuur niet goed te regelen is. Even een paar punten op een rij. 1) De kachelkraan wordt elektrisch aangestuurd, volgens mij staat de kachelkraan in ruststand open, als de kachelkraan sluit dan duurt het nog wel enige tijd voordat er kode lucht uit de ventilatorroosters stroomt. 2) Bij de Vito is een binnentemperatuursensor gemonteerd in het bedieningspaneel, deze zit echter direct boven de radio, als deze radio warmte uitstraald naar boven, wordt de temp.sensor en denkt dat de ingestelde temperatuur wordt overschreden en zal naar koud afregelen. Later wordt er dan ineens weer naar warm geregeld, waardoor de bestuurder telkens aan de temperatuurknop blijft draaien waardoor de regeling nog meer afwijkt. Hoewel jouw klacht anders doet vermoeden dan verhaal onder punt 2, wordt de klacht vaak geuit door de klant als, "De binnentemperatuur blijft warm". 3) De klacht onder punt 2 is te ondervangen door de temperatuursensor te verplaatsen naar de hemel.
21 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar