Beste Mensen
Automaat slipt of wil niet volledig oppakken als de olie warm is . Bij koude start rijd hij goed achteruit Krachtig.
Opschakelen in D stand schokt hij soms licht. Maar weet niet precies tussen welke versnelling het lijkt tusssen 3 en 4
mvg Ton
Ps
Gedacht wordt aan een zuiger (?) die ingedrukt wordt als je P via R naar D gaat . Deze zou lekken (?)
Omdat de Automaat vaak in P wordt geparkeerstand wordt gezet en eigelijk niet goed (vluchtig) in R stand komt als je naar D schakelt
Zou deze stang/zuiger slijtage hebben.
Opzich klinkt het mij logies.
Maar moet je daar bV een hele revisie voor doen?
Geplaatst door tonvanoosten (0) , lid sinds 15 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 200? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 200 of stel zelf een nieuwe vraag.
1 Reactie
tonvanoosten (0), 11 jaar geleden
[quote=tonvanoosten]Beste Mensen
Automaat slipt of wil niet volledig oppakken als de olie warm is . Bij koude start rijd hij goed achteruit Krachtig.
Opschakelen in D stand schokt hij soms licht. Maar weet niet precies tussen welke versnelling het lijkt tusssen 3 en 4
mvg Ton
Ps
Gedacht wordt aan een zuiger (?) die ingedrukt wordt als je P via R naar D gaat . Deze zou lekken (?)
Omdat de Automaat vaak in P wordt geparkeerstand wordt gezet en eigelijk niet goed (vluchtig) in R stand komt als je naar D schakelt
Zou deze stang/zuiger slijtage hebben.
Opzich klinkt het mij logies.
Maar moet je daar bV een hele revisie voor doen?[/quote]