Hallo,
Ik heb een Mercedes E50 amg staan met lichte brandschade, bijna alles is nog heel de auto is gelukkig tijdig geblust. Echter is de luchtmassameter wel verbrand dus nou was mijn eerste vraag of dat ook een lmm van bijv. een e500 mag zijn ofdat het specifiek een lmm voor een e50 amg moet zijn? En mijn tweede vraag is of jullie enig idee hebben waarom een auto spontaan in de fik kan vliegen? Dit is gebeurt een paar dagen nadat de klepstoters vervangen zijn kan dit er iets mee te maken hebben? En waar zou ik moeten beginnen met zoeken naar de oorzaak van dit probleem? Want ik kan de auto nou wel gaan opknappen maar het lijkt mij dat de auto niet zomaar in brand vliegt, dus zou ik graag suggesties hebben waar het probleem hem dan in zou kunnen zitten voordat ik de auto opknap en het weer gebeurd.
Ik hoor graag wat jullie gedachten zijn.
Bij voorbaat dank.
M.v.g.
Michael
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
klepstoters vervangen geen olie lekkage? olie die op de uitlaat is gekomen of een benzine aansluiting die lekte?
De vlam kwam van bovenaf dus ik zat te denken aan een backfire o.i.d. maar een brandstoflekkage zou inderdaad ook een mogelijkheid zijn dat is nu niet te achterhalen, wat zou een oorzaak van een backfire kunnen zijn en hoe zou ik kunnen controleren of dat het geweest is?
10 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 124 of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar