close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz Vito: Mercedes Vito Cdi 1999

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Diesel, Motorcode: 110 CDI

Hallo,

Wie weet,hoe ik hiervoor een handleiding kan dowloaden?
ivb met zekeringen
Mijn luchtfilter en kleppendeksel is gedemonteerd geweest,kruk,nokkenas censor,kachelverwarming en oliefiler is vervangen.
Door startproplemen kreeg ik steeds foutmeldingen ESP en ABV?
iK overigens de batterij van de alarm/startond.vervangen.
Weer getracht te starten,terwijl ik mijn rem intrapten gingen alle lampjes van het display uit?
De accu via een andere auto opnieuw bijgeladen en gestart,hij loopt nu eindelijk en hoor geen bijgeluiden,maar dasboordverlichting zie ik niets branden,
De aanjager die je met het ronde wieltje verhoogd,doet niets.
als ik de straat uit rijd dan trilt mijn stuur?
Wie kan wat nuttige tips geven.


groet Tony

Geplaatst door

Vito Cdi 1999 (0)
badge

al 13 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Niemand?

groet Tony

Vito Cdi 1999 0
badge

13 jaar

Mijn broer heeft een 112 cdi.Aan de passagierkant zitten ook zekeringen.Er zit een anti car jack alarm op.Ter hoogte van de luchtfilter aan de goot hangt een map sensor.Het is een gewroet met deze bij verwijdering luchtfilter,de bovenste luchtbuis of het deksel van de injectors(draad uitgerekt of nippel gescheurd).Is dat geen type W635 waar je naar moet zoeken?

claxon 0

13 jaar

Beste claxon,

Je bedoeld onder de motorkap,ik heb deze idd teruggeplaatst en de slangen zitten niet goed gekoppeld,een paar kennissen wisten het probleem wel op te lossen,vervolgens is deze naar een garage geweest,die heeft de kruk en nokascensor vervangen maar heeft geen uitleesapparaat.
en wist niet wat het kon zijn,nu ben ik zelf gaan zoeken,en ben zo ver dat als ik een tweede accu aansluit de mercedes start,motorisch loopt deze goed,alleen als je wilt rijden,gaat ten eerste de aanjager niet aan en het stuurkolom trilt als een gek?
zou het daaraan kunnen liggen(draad uitgerekt of nippel gescheurd).
grt Tony

Vito Cdi 1999 0
badge

13 jaar

Hangt daar rechts onder het dashboard geen zekeringskast?Zit de aanjager niet vast door een rotte pollenfilter die de schroef blokkeert en de zekering laat springen of een slechte voorschakelweerstand.Mss ergens toch een massadraad los.Uitlezen wat kost dat 50€?

claxon 0

13 jaar

ik heb de zekeringkast volgens mij linksonder dasboord zitten?
ik loop het ff na,

thanx

Vito Cdi 1999 0
badge

13 jaar

Aan de chauffeurstoel ook,die heb je toch al nagezien?

claxon 0

13 jaar

bij een vito cdi zitten 3 zekering kasten. heel erg onhandig ik weet het.
1 onder de stuur. 2 onder de bestuurdersstoel. 3 onder de dashbordkast.
check even alle zekeringen na. klinkt als een elektra storing.

TheMorf 0

13 jaar

Alle 3 zekering kasten al nagezien,deze zagen er goed uit,overigens de esp en ebv zijn nu uit alleen de edc brand.
Brandstoffilter is vervangen,de motor heeft gedraaid,doordat deze stuurhuis trilde heb ik de motor uitgezet,motorisch klonkt deze goed.
De volgende morgen weer getracht te starten ,hij maakt wel aanstalte om te starten,maar komt niet in bedrijf??

pfffff

Vito Cdi 1999 0
badge

13 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.