Bij het vragen om vermogen in de eerste versnelling zakte het vermogen volledig weg en sloeg de motor af, nadat we de auto weer gestard hadden bleef het controle lampje EPC branden en sloeg de motor weer af.
De retourleidingkjes van de verstuivers naar de brandstoffilter zijn wel erg doorgezweet, kan dit een luchtprobleem veroorzaken ?
Wie heeft een mogelijke oplossing voor dit probleem ?
[b]Mededeling: PROBLEMCAR.NL vraagt iedereen die een probleem heeft voorgelegd op het forum ook de oplossing hier weer te vermelden. Degene die helpt om een probleem op te lossen hoort graag hoe het is afgelopen!!! Bij het uitblijven / veelvuldig verzuimen van enig feedback bestaat de mogelijkheid dat u de nieuwe vraag retour krijgt....[/b]
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
als dit een wagen met elektrich roterende pomp is kun je er bijna vanuit gaan dat de pomp kapot is
kijk voor de zekerheid ook schakelmodule met zekeringen rechts voor in bak bij schutbord na
Volgens mij had alleen de 220 een roterende pomp. de 250 heeft gewoon een lijnpomp.
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 250 of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar