Verstuivers zijn vervangen, opvoerpomp ook, hogedrukpomp getest. Dit alles is o.k.
Rubber op commonrail buis zijn ook vervangen. Nu is het probleem ontstaan dat er, na het uitzetten van de motor, de diesel
terugloopt door de leiding die op het filter zit. (de doorzichtige leiding)
Als de auto loopt, loopt hij goed.
Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Groeten, Erik
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Erik,
Dit heb ik ook eens voorgehad. Heb toen de leiding die je op de mazoutfilter klikt moeten vervangen. Weten ze normaal in een "truckcenter" van MB. Je hebt die leiding (het kliksysteem) toch niet beschadigd?
een heuts filter........groetjes......roland
een origineel filter plaatsen zuigt waarschijnlijk lucgt aan langs o-ring deze is bij een imitatiefilter iets dunner.
In mijn vakantie hebben mijn collega's nog een eenwegklep in de leidig geplaats, helaas zonder resultaat.
Ik heb zelf vandaag leiding voor leiding dichtgeknepen en er bleven luchtbellen door de uitgaande leiding komen.
Filter vervangen door origineel en meteen ook dat klepje op het filter meevervangen, --> Probleem verholpen.
Bedankt voor het meedenken!
Origineel bestaat niet. Is meestal Knecht of Mann in de doos met MB-nummers op. Maar van de witte produkten moet je wel afblijven.
op je koppeling van de mazoutfilter zit een oringetje dat jebeter met filter meevervangt zit niet bij filter meegeleverd
heeft u ook deraildrukregelaar gecontoleerd op barstjes of scheurtjes aan de oringetjes ervan
mvg severino
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar