close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz 0: Sprintshift Sprinter

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel

Als de auto op contact staat dan schakelt alles prima maar zodra ik de auto start werkt het geheel niet meer.
Als ik dan de versnellingspook naar bij de A druk, dan licht deze heel even op maar gaat direct weer terug naar de N.
Ik krijg twee foutcodes

P 2080 Der Hydraulikdruck ist zu niedrig ( pomp is vervangen en geeft wel 80 bar dus dat moet goed zijn)
P 2053 Regelventil kupplung leitung hat (sluiting of zoiets

Voor mijn gevoel moet ik de hydraulische regeleenheid vervangen.

Wie heeft hier ervaring mee.

Sido

Geplaatst door

Sido10864 (0)
badge

al 21 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

de druklager van de koppeling vervangen

frederik1 0
badge

18 jaar

80 bar is wel aan de hoge kant het is normaal een bar of 45 max 49bar

Bril 0
badge

18 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 0 of stel zelf een nieuwe vraag.