close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz Vito: starprobleem na vervangen van cilinderkoppakking & turbo,

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Diesel, Motorcode: 110 D

hey sleutelmensen,

Heb na zoveel andere stukken toegekomen bij vervangen van mijn koppakking, terwijl ik deze bezich was zag ik dat eveneens mijn turbo zwaar naar de kloten was.Dus heb een koopje gedaan en nieuwe gestoken, na alles terug gemonteerd te hebben.Was ik daar om mijn eerste startbeurt te geven, dit duurde even tot motor aansloeg.Vervolgen ging de motor zo hoog eindeloos in toeren ook na afzetten van contact.Denk dat bij op olie draaide want was wel behoorlijk wat rook bij.Wat zou ik eerst cheqen voor ik verder ga?

mvg

Geplaatst door

MaRino1212 (0)

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Injaat nog vol olie van de defecte turbo ?. Haal de inlaatbuis er tussenuit en probeer nog eens. wat was de reden om die pakking te vernieuwen???Als er een interkoeler aanwezig is tap die dan ook even af. Succes

Punt 50
badge

14 jaar

Inlaat nog vol olie van de defecte turbo ?. Haal de inlaatbuis er tussenuit en probeer nog eens. wat was de reden om die pakking te vernieuwen???Als er een interkoeler aanwezig is tap die dan ook even af. Succes

Punt 50
badge

14 jaar

of je de motor met de hand normaal kan ronddraaien op de krukaspoelie. intercooler reinigen, evt gloeibougies demonteren en motor ronddraaien om te kijken of er niet extreem veel olie op de zuigers ligt. hopen dat je lagerschalen het uitgehouden hebben.

karimo85 0
badge

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.