👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
DEZE MERCEDES HEEFT EEN STARTPROBLEEM ALLEEN MET WARME MOTOR
OOK AL HEEFT HIJ MAANDEN NIET GEDRAAID DAN IS HET NOG STARTEN EN LOPEN.
ALS DE MOTOR STOP WORDT GEZET EN NA EEN HALF UUR WIL JE WEER
STARTEN DAN MOET JE HEEL LANG STARTEN VOOR DAT DE MOTOR WEER
AANPAKT .
DE INJECTORS ZIJN GEREINIGD MAAR GEEN RESULTAAT
WIE HEEFT ADVIES OF EEN OPLOSSING??
HET BETREFT EEN 8 CILINDER MET EEN K JETRONIC INJECTIESYSTEEM
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Brandstofopbrengst en -druk zijn heel belangrijk bij een K-Jetronic, het is belangrijk om de drukverschillen in de onder- en bovenkamer van de inspuitverdeler te meten met een meterset en verdeelkraan, heb vorige week een soortgelijk probleem opgelost bij een M-B 300 SL van 1988, ook ik heb ondermeer de injectoren laten testen en deze werden eveneens in orde bevonden,
maar een strakke warmstart bleef echter nog steeds uit.
Bij koude start is door bijkomst van de koudstartinjector ruim voldoende brandstof aanwezig, maar bij warme motor was de opbrengst van de injectoren toch onvoldoende.
Na vervanging van de injectoren weer een feilloze warme start.
Een goed sproeibeeld van de injector bij een test wil nog niets zeggen over de juiste opbrengst. Voor eventuele onderdeelnummers kun je me mailen.
Wim ik René Delput uit Utrecht heb bij mijn 350 SE ui '76 andere injectoren geplaatst, maar het maakt geen verschil. Kan je me op weg helpen? deevenaar@planet.nl
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz S-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar