Motor wil na lang starten niet aanslaan, wel met remmenreiniger. Opgeslagen storting "druk in brandstofrail te laag" brandstoffilter vervangen geen resultaat, rubbers drukregelaar vervangen: geen resultaat. Als de motor loopt geen enkel probleem, alleen als er heel ver doorgetrokken wordt boven 4000 rpm komt het heel soms voor dat de motor ineens begint in te houden. Opgeslagen storing: "druk brandstofrail te hoog". Beide storingen samengenomen en brandstofdrukregelaar vervangen. motor start nog steeds slecht tot niet, heb nog niet kunnen proberen alsof hij ook bij hoge toeren weer uitvalt.
Kan dit komen door een kapotte verstuiver, je kan er hier niet zo gemakkelijk bij dus heb nog geen retouropbrengst gemeten. Als de motor loopt en je er normaal mee rijd is er niets aan de hand.
Groeten Erik
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ja 99% verstuiver inwendige lekkage.
Heb u brandstoffilter vervangen voor een Mann filter (ipv Fram). probleem lijkt nu weg, heb de hele dag de auto gestart, en hij blijft het doen. Ik houd jullie op de hoogte.
Groeten Erik
wil met immitatiefilter wel eens gebeuren (regelmatig) dat het ringetje van de brandstofverwarmklepje op het filter lekt. deze is bij een immitatiefilter iets dunner dan bij een origineel filter
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar