auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Mercedes-Benz Vito: universeel standkachel circulatie

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Diesel, Motorcode: 108 cdi

hallo,

Wil een standkachel van hotfrog kopen met circulatiepomp en element op 220V. Deze moet tussen interieurverwarming en motor komen.
Als de auto uit is, is er dan vrije circulatie mogelijk van het koelwater ivm kleppen ed.?? (bij de vito cdi)

bvd, Peter

[url=http://img406.imageshack.us/i/hot20frog2...][img]http://img406.imageshack.us/img406/1311/...[/img][/url]

Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]

Geplaatst door

lcr (0)

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

volgens mij zit er standaard alleen een circulatiepomp tussen de kachel en de motor, als je nu een extra circuatiepomp in serie zet is dit volgens mij geen probleem, de bestaande pomp is dan een kleine weerstand, maar daar zie ik geen probleem in.

Succes Marcel

spanbandje 0
badge

14 jaar

Okay bedankt, ik zie onder de auto inderdaad een circulatie pomp, deze gaat tevens draaien als de motor uit is en ik op het knopje van rest warmte druk. Het zou dus moeten kunnen.
Aan het schutbord zit een klep op 12 V met 3 kachelslangen erop aangesloten. In de uitstand van de motor is de klep dicht, maar tis een klep waar aan 1 kant wel water doorheen kan.
Ik zal de standkachel achter de circutiepomp zetten en dan proberen maar.

lcr 0

14 jaar

Die klep op het schutbord is het duoventiel...er zit een stekker op met 3 draden...als er geen spanning op staat is de klep helemaal open.

Hans4040 1435
badge vip badge

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.