weet iemand wat het probleem kan zijn bij deze auto.
de gehele inlaat zit vol olie de turbo is goed deze is gecontroleerd.
de kleppendeksel zit helemaal vol met aangekoekte olie tot boven aan de verstuivers.
ze zeggen dat dit komt door korte afstanden maar deze auto rijdt meestal lange aftanden.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik denk dat 1 van je injectoren aan de boven kant lektzo ontstaat er ook koek boven op je kleppendeksel.Dit kan je weg bikken en schoon maken zo kom je er ook achter welke injector de boosdoener is van deze koeklaag.Dit heeft niets te maken welke afstand er gereden wordt
Gr Dirk
klopt zoals bril zegd,maar is een niet zo simpel karwei ,de injectoren kunnen zo hard vastzitten dat je ze met een pers moet uittrekken.
het is enkel een koper dichting van je injector die lekt en waardoor de verbrandingsgassen naar buiten komen rond je injecteur.
ook een zeer onaangenaame geur
als je die koperring(brandplaatje)aan de verstuiver vervangt is het verstandig om ook het veratuivergat even te vlakken met een frees deze is meestal bij een dealer of revisie bedrijf aanwezigmaar is geen leuk karwei om ff te doen als injector vast zit net wat izzi zegt.
succes ermee
als je die koperring(brandplaatje)aan de verstuiver vervangt is het verstandig om ook het verstuivergat even te vlakken met een frees deze is meestal bij een dealer of revisie bedrijf aanwezig maar is geen leuk karwei om ff te doen als injector vast zit wat izzi zegt.
succes ermee
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz V-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar