👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Kwaal van de e-klasse w210. Roestvorming op de veerschotel aan beide kanten. Plotseling de veerschotel geheel van zijn schutbord gescheurd!! Altijd dealer onderhouden geweest. KM stand 204 dkm. Kwaal 2: brandstofpomp ook met 200 dkm versleten. Diesel lekkage als de motor koud is. Voortekenen zijn kapotte motorrubber, Door de lekkage is deze snel aangetast. Heb 2 motorrubbers vervangen binnen 3 maanden op dezelfde plaats. Brandstofpomprevisie:¤ 1850 na goed zoeken)
De w210 220 diesel is een echte probleem auto. Heeft binnen een jaar ruim ¤ 4600 aan reparaties gekost. Ook nieuwe aircopomp geplaatst.Ook electronisch. Buiten het normale onderhoud om zoals gloeibougies die regelmatig stuk gaan. Weet iemand hoe lang de automaatbak meegaat? De 4 traps automaat? Deze schakelt nog als nieuw maar aangezien de mercedes eigenlijk geen mercedes meer mag heten zal deze wel binnen een paar maandjes de geest geven.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik dacht dat vooral de 201 hier last van hadden.
En zo spontaan is het niet, dit gebeurt alleen na jaren van rotten op die plek.
En wat betreft die brandstofpomp, als het hier om zo'n rotatiepomp gaat heeft hij het nog lang vol gehouden! Ze zijn niet voor niets meteen weer van dat systeem af gestapt.
Maar zuur is het wel.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 220 of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar