Geachte forum leden,
Ik tank altijd Esso super plus 98, maar iemand had zeer goede ervaringen met shell V power en ik heb me laten overhalen.
Heb nu 2 tankjes V power getankt en heb wel het idee dat de auto wat voordeliger rijdt, en iets meer pit heeft.
Wie heeft ervaringen met V power en wat lijkt jullie de beste keuze, want je leest op internet verschillende verhalen ( de ene looft het de ander kraakt en af)
Lees ook dat V power een te sterk reinigend effect heeft en dat je daardoor weer moterschade krijgt?
Ben benieuwd hoe jullie er over denken.
Met vr groet,
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
V power heeft vooral een reinigend effect in je beurs...
[quote=D1852]Geachte forum leden,
Ik tank altijd Esso super plus 98, maar iemand had zeer goede ervaringen met shell V power en ik heb me laten overhalen.
Heb nu 2 tankjes V power getankt en heb wel het idee dat de auto wat voordeliger rijdt, en iets meer pit heeft[/quote]
Je zegt het goed ''het idee'' het is slechts een illusie, precies wat de heren van shell graag wilden bereiken....[url=http://imageshack.us][img]http://img255.imageshack.us/img255/9406/...[/img][/url] Dat het werkt heeft zich in dit topic bewezen... Welkom bij de club.
Gr. paul
Nee Paul het is een brandstof die meer power geeft. Heb je toch wel gezien zondag de ferrari F1 reed zondag op silverstone op V- power.
[quote=toezicht]Nee Paul het is een brandstof die meer power geeft. Heb je toch wel gezien zondag de ferrari F1 reed zondag op silverstone op V- power.[/quote]
Nee... heb ik niet gezien. Waarom zou je eigelijk met V-power kan er dan maar één de winnaar zijn, toch? ;)
Gr. paul
Lijkt me sterk, meer power met een lager octaan getal.
V-power 97oct. en esso superplus 98 oct.
doetme weer aan die reclame denken
vrooop
en waarom altijd voor op
die anderen zijn niet trager
V(al) power
minder vermogen is minder prestatie is minder verbruik
is t eindelijk toch duidelijk waarom t zuiniger is
Mercedes adviseerd 98RON, op dat octaangetal is de boel afgesteld.
Het lijkt mij dus gewoon het beste als je dat tankt, want daar loopt de auto het beste op.
mvg,
Hans.
Of V-power tanken in duitsland als je tegen de grens aan woont.
daar is de samenstelling van V-power anders dan hier 100octaan geloof ik.
dan heb je wel ietsje... meer vermogen voor je geld.
[quote=SV]dan heb je wel ietsje... meer vermogen voor je geld.[/quote]
Je moet je afvragen, is dat ietsje meer vermogen het geld wel waard ?
Gr. paul
denk het niet.
je loopt alleen maar meer kans op een gratis foto van oom agent.
en dat is pas echt zonde van het geld.
[quote=SV]denk het niet.
je loopt alleen maar meer kans op een gratis foto van oom agent.
en dat is pas echt zonde van het geld.[/quote]
Ik denk het ook niet. Autorijden je kunt het zo duur maken als je zelf wilt..............
Gr. paul
ik denk dat het wel duidelijk is hoe we er over denken paul.
iedereen moet zelf dus maar uitmaken waar hij zij geld in wil stoppen.
ik gooi er gewoon euro in da's al vloeibaar goud tegenwoordig.
gr. steef.
meer vermogen krijg je niet van een hoger RON getal, is alleen een aanduiding voor de klopvastheid.
Begint te stinken naar BUDGETTUNING
Groeten Marcel
Heren,
aangezien ook in dit geval de topictarter, D1852, weer niets van zich laat horen ,
lijkt het mij beter om deze discussie te sluiten.
mvg,
Hans.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar