Mercedes-Benz S-Klasse: zakt helemaal in zijn luchtvering

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 320 cdi

Hallo

Ik heb hier een Mercedes s320 cdi staan.Als ik de auto uitzet, zakt hij binnen een uur helemaal in.Volgensmy leunt hij dan op de wielen.zo erg zakt hij in

Als ik hem erna start , komt hij gewoon op zijn normale niveau

Ik heb gezocht naar luchtlekkage maar kan nix vinden

Aan wat zou het kunnen liggen?

groetjes

serdal

Geplaatst door serdal (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz S-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

willy9 (0) PRO, 14 jaar geleden

laten uitlezen bij dealer

ronnie s 500 (0), 14 jaar geleden

hoi ik heb hetzelfde probleem is het bij jou al opgelost gr

dennis schutte (0), 13 jaar geleden

Hey ik heb ook een probleem met de airmatic van mijn mercedes s500,
het viel op toen er tijdens het rijden in het dashboard car to low stond.
Thuis aangekomen stond ie in zijn geheel schuin,bestuurders kant vrij laag maar passagierszijde nog zeker 5 cm lager.
Krijg de auto wel omhoog (car rising in display) aan beide kanten,maar passagierzijde blijft te laag.
Voor de duidelijkheid:passagiers zijde doet het wel,voor en achter gaan gelijk op,maar in zijn geheel blijft lager dan andere zijde
iemand een oplossing? bij voorbaat dank, gr dennis

cor9 (0) PRO, 13 jaar geleden

beste mensen
deze wagens van u moeten uitgelezen worden of is hopeloos gissen en zoeken en daar wordt meestal voor gepast suc6

Goswin (0) PRO, 13 jaar geleden

Met dit soort temperatuursverschillen komt er wel een versneld einde aan poreuze luchtbalgen van een Mercedes (net zoals bij Land Rover, BMW, Audi etc., etc.).

Eigenlijk is het zo dat in 9 vd 10 gevallen (als het 's-avonds vriest en overdag het zonnetje een beetje doorkomt) een veerpoot / luchtbalg probleem. Als je deze dan vervangt ben je van je probleem af...

Wacht je te lang met vervangen, dan moet je compressor te hard werken en slijt deze razendsnel... Wees er dus op tijd bij.



Groet,
Goswin

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz S-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.