close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mini Cooper: wat is de goedkoopste optie om een schade mini uit de USA op naa

Bouwjaar: 2016, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Motorcode: WMWXU1C55G2D09316, Motorinhoud (cc): 1499, Vermogen (kw): 100

Ik heb een mini cooper gekocht met schade hier in nederland.
Deze moet nog op naam gezet worden, maar eerst bij de RDW langs.
Ik weet dat je volgens de RDW eerst naar Lelystad moet maar dan moet ik het volle pond betalen aan BPM.
Ik weet dat de auto hier in Born vervaardigd is en de motor identiek is aan de Europeanen/USA .



Wat moet ik doen?

Mvg,

A.Vissers

Geplaatst door

dees vissers-1 (0)

al 6 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Is dit iets voor problemcar?.

primera p11 0

5 jaar

Heb je deze vraag al niet eerder gesteld , maar dan wat er verschillend is ?

Als ik het goed begrijp is de auto geimporteerd uit Amerika en wordt hij hier te koop aangeboden ?
Rdw is te omzeilen via duitsland.

Dees,
Dit heb ik uitgebreid met je behandeld.Omdat ik al diverse Chevy,s heb ingevoerd,ben ik aardig op de hoogte.Ik snap niet waarom je dit opnieuw als topic opvoert. Je verhaal is nu anders.De auto is al in Nederland.Je moet nog steeds een NL kenteken erop zien te krijgen.Dit kan alleen in Lelystad.Hoe wil je in godsnaam BPM omzeilen.Ik heb je daarvoor gewaarschuwd.Naar mijn mening is het zinloos dit hier als topic op te voeren.Het heeft niets met techniek te maken.Ik heb indertijd je vraag beantwoord omdat ik de werkwijze ken.Wat wil je nu bereiken.De overheid is heel stellig in dit soort zaken.
Ferry

ferdinand 60

5 jaar

Ik had al begrepen dat er een route is via Duitsland (TUV), eerst moet de auto zodanig maken dat alles werk en de nieuwe onderdelen er op zitten, dan naar de TUV , daarna schade onderdelen weer terug plaatsen en dan invoeren in Nederland dan zou ik zou Lelystad kunnen ontwijken en de auto laten taxeren en dan naar de RDW kunnen, dat heb ik begrepen tenminste.
Ik heb ook begrepen dat de mini hier in Born gemaakt is en de motor identiek is aan de Europese motor, co2 uitstoot hetzelfde zou zijn?
Bij welke TUV kan ik het beste de auto naar toe brengen?


bedankt iedereen alvast

[b]Problemcar.nl houd zich voornamelijk bezig met het oplossen van technische problemen.
Onze activiteiten bestaan niet in het discuseren / behandelen voor het importeren van voertuigen.

Denk dat google je een heel eind op de juiste weg kan zetten....

Account Beheer
Problemcar[/b]

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mini Cooper of stel zelf een nieuwe vraag.