Hallo,
Graag heb ik antwoord op mijn volgende vraag zonder verder erop in te gaan wat het nut ervan is, ik wil namelijk heel graag weten hoe dit tot stand is gekomen. Aangezien ik dit probleem nog nooit bij iemand anders heb gehoord of hetzelfde probleem op internet kan vinden dat iemand het eerder heeft gehad.
Ik wou een backfire tijdens het rijden creeeren en trek 'm daarvoor in de toeren door en haal 'm heel even van het contact en zet 'm er weer op.
Backfire is succes maar ik zie mijn koplampen een fractie van minder dan een seconde mijn koplampen iets feller worden en daarna direct uitgaan.
Resultaat: koplampen doen het dus niet meer.
Groot licht daarna maar naar beneden gericht en verder gereden. Overige verlichting en electra bleven het overigens gewoon normaal doen.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? Piekspanning heb ik aan zitten denken maar dan zou de zekering eruit knallen zou je zeggen?
Mvg Pieter
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Op het feit na dat die grap van jou nergens op slaat en ook meer kapot kan maken, zou ik inderdaad zeggen : piekspanning.
Door een piekspanning gaat geen zekering kapot, die gaat kapot bij overstroom...(te veel ampere)
mvg.
Hans
één geluk je backfire is gelukt en dat wilde je graag , voor de rest sluit ik mij bij Hans aan
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Galant of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar