Mitsubishi Galant: Centrale deurvergrendeling kleppert

Bouwjaar: 1994

Hallo,

De centrale deurvergrendeling heeft de nare gewoonte om te gaan klepperen, dit wil zeggen dan wanneer de auto op slot zit en ik hem open maak met de afstandsbediening hij spontaan weer op slot gaat. Soms gaat hij zelfs een aantal keer open en dicht. Ik heb de deur al open gemaakt om de bedrading en de stekkers te controleren + inspuiten met contactspray. Dit lijkt allemaal goed te zijn. echter wanneer ik aan de stekker rommel gaat het slot weer open en dicht. Heeft iemand enig idee waar ik het nog meer kan zoeken, het lijkt dus aan die stekker te liggen maar ik heb er geen oplossing voor. Iemand een idee?

boccaccio

Geplaatst door boccaccio (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mitsubishi Galant? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 19 jaar geleden

hoi, josh


het zit ergens in een motortje. die blijft hangen,


paul,

avdrunen (0), 19 jaar geleden

Er zit een vals conkakt in de schakelaar van de bedieninsmotoren van de voorportieren.

boccaccio (0), 19 jaar geleden

Alle bewegende onderdelen ingespoten met WD-40 en alle stekkers met contact-spray. Dit lijkt geholpen te hebben. Heb nu nergens meer last van...

ERWIN2924 (0) PRO, 19 jaar geleden

DE SLOT ACTUATOR VAN DE LV DEUR GEEFT PROBLEMEN, MEESTAL MET VOCHTIG WEER, IS SLUITING IN CONTACTEN IN DE SCHAKELAAR.

boccaccio (0), 19 jaar geleden

wat is, en waar kan ik de SLOT ACTUATOR vinden...

avdrunen (0), 19 jaar geleden

de slotunit is ingebouwd in het portier lv en rv
Hetis een complete unit.
Neem de portierbekleding los, verwijder de plastik folie.
De slotunit zit gemonteerd met drei schroeven bereikbaar vanuit de zijkant van het portier maak de verbindingen naar de knoppen los en neem de unit uit.
Hierin zit de bedieningsmotor en de schakelaar die via de massa een open of een sluitcommando geeft.
er zijn in het totaal 5 aansluitingen twee voor de motor en drie voor de schakelaar.

Wacko (0) PRO, 18 jaar geleden

stekker in doorvoerrubber tussen portier en carrosserie gecorrodeerd, meestal bruine draad (als je er dan te hard aan morrelt breektie af). centr vergrend is van type massa-onderbreker (die bewuste bruine draad dus) en als die slecht contact maakt klappert de cpv

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Galant of stel zelf een nieuwe vraag.