Mitsubishi L300 diesel 2.3 : cilinderkop demonteren L300 2.3 diesel

Bouwjaar: 1985, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.3

De cilinderkop pakking van mijn L300 camper is stuk, nu wilde ik zelf de kop loshalen en deze naar een bedrijf brengen voor controle, het betreft hier een gietijzeren kop, Is dit zelf te doen?

Als ik het motorblok bekijk dan zitten er 2 rijen met inbusbouten aan de rechterkant v/h blok onder de strippen voor de bougies, aan de linkerkant is geen bevestiging te zien, tenzij dit onder het deksel van het oliereservoir zit.

Ik kan ook geen vraagbaak vinden die de motor gedeelte behandeld (heb alleen het werkplaatshandboek voor supplement en chassis in bezit).

Kan iemand mij duidelijke instructies geven voor de demontage/montage b.v. in de vorm van een gekopieerde hoofdstuk uit een vraagbaak dat dit behandeld?



Jan Peetoom
j.peetoom@tiscali.nl of 06-21393612

Dura

Geplaatst door Dura , lid sinds 15 jaar geleden

1 Reactie

CARS&MOTORS PRO, 15 jaar geleden

zitten idd onder je klepdeksel
vraagbaak???
gewoon beginnen met sleutelen
de rest zie je van zelf
het ergste is dat je iets loshaalt wat niet nodig is
heb je pech en moet je t later weer vastzetten
ben je iig van de straat
kan je ook geen rottigheid uithalen

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi L300 of stel zelf een nieuwe vraag.


Gesponsord

Met een groots assortiment in de beste auto-onderdelen, aanbiedingen en merken vind je altijd een optimale mix tussen A-merken en aanbiedingen. Voor iedere automobilist weet Carpardoo de juiste auto onderdelen of auto-accessoires te vinden.