Hallo mensen, wie kan me helpen.
Heb na afscheid genomen te hebben van me vorige lancer nu een andere Lancer glxi aut. uit 1990.
Maar, het volgende doet zich voor wat ik niet gewend ben:
Bij optrekken "tussenstapje" in t schakelen van 3e trap naar 4, alsof ie even inhoud in de 3e trap voordat ie overschakelt naar 4 ?????
In 4e trap doet ie ongeveer t zelfde als ik op snelheid ben, dan valt toerental opeens 500 toeren terug. (lock up vd aut. ???? deed de vorige niet )
Daain gaat de auto heeeel langzaam versnellen van 120-140 en dan houdt t op. harder wil ie niet. what can that be?(vorige lancer deed dik 160 op de teller)
4e trap is sowiezo "luier"dan de vorige lancer, en schakelt ook snel terug naar 3 bij gasgeven, als je al 120 rijdt)
4e trap (overdrive) is kortgeleden gerepareerd door transmissie bedrijf.(vervangen van div onderdelen)
Bougies zijn vervangen, stroomverdeler gereinigd, reinigings middel id benzine gehad. Ik zie de tips en ideen graag tegemoet
Auto heeft wel half jaar (denk ik?) stil gestaan bij verkoper.
Groeten
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
beste,
alvorens de automaat te verdenken moet je er zeker van zijn dat de motor in orde is; bougies (moetngk zijn) klepspeling, riemtiming, zuiver gasklephuis.
het komt mij voor dat de motor en auto maat ecu een injuist gaspedaal signaal krijgt
wil je een snelle diagnose laat de motor en de automaat uitlezen
groeten
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Lancer of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar