👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Geen lekkage, Nieuwe thermostaat, maar raakt steeds aan de kook bij temperaturen boven de 28 graden.
Geplaatst door
al 20 jaar lid
koppakking ? radiateur verstopt ? waterpomp ?
20 jaar
slaat de koelvin op de radiateur wel in ??
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Space Runner of stel zelf een nieuwe vraag.
koppakking ? radiateur verstopt ? waterpomp ?
20 jaar