Deze auto is onder het rijden ineens afgeslagen, sindsdien slaat de motor wel aan, maar ook weer direct uit.
Bij vol gas geven tijdens het starten lopen de toeren wel op, ontstekingshuis is al vervangen.
Wie heeft er een oplossing, of waar moet ik het zoeken?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
jan heb je de timing van de distrubutie al gecontroleerd.
groetjes jan.
Jazeker!, ook de timing van het verdelerhuis in combinatie met de distributie.
De eerste indruk was natuurlijk een gesprongen riem, maar helaas niet, anders was het probleem snel gevonden...
Motorregelapparaat gaat nog wel eens stuk,maar ik weet niet of dat bij jouw bouwjaar ook zo is,in ieder geval wel bij de nieuwere Mitsu's.
Is alles in het onstekingshuis vervangen?
Alles in het huis is vervangen, evenals de bobine en de module.
Ik weet niet of het mogelijk is om zelf een storing uit te lezen? Het check engine lampje gaat wel vanzelf uit na 5 seconden op contact, dus weet niet of er wel een storing is omdat de motor niet blijft draaien.
Draad je brandstof pomp ?? Klikt het Brandstof Pomp Relais ?? Zoniet dan zit het waarschijnlijk in de ECU
Als de leiding ná de drukregelaar los is, komt er wel brandstof uit tijdens het starten, dus de pomp lijkt me dan ook wel te werken (niet hoorbaar).
Het relais klikt tijdens het op contact zetten en nadat de wagen aanspringt en weer uit nogmaals.
Of gewoon naar de sloop en een ecu halen uit zo'n zelfde auto/type.
Zal denk ik niet veel moeten kosten,en als hij daadwerkelijk stuk is dan scheelt het veel zoekwerk.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Galant of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar