IK HEB EEN CARISMA 1.6 CLASSIC OP G3 IK HEB VAAK PROBLEMEN DAT ALS IK HEM START DAT HIJ GELIJK WEER AF SLAAT ,DAN MOET EERST HET CONTACT ER WEER AF EN DAN START EN SLAAT HIJ WEER AAN EN BLIJFT HIJ OOK LOPEN .
OOK WIL HIJ ONDER HET RIJDEN OP GAS WEL EENS SLECHT GAAN LOPEN NET OF DAT HIJ OP 3 POTEN LOOPT NA HEM EEN EVEN OP BENZINE TE LATEN LOPEN GAAT DIT WEER OVER ,OOK GAAT DAN DE MOTOR STORINGS LAMP BRANDEN DEZE GAAT ECHTER NA 2 DAGEN WEER UIT, WIE WEET MISCHIEN WAT DIT KAN ZIJN DE AUTO HEEFT 90000 KM GELOPEN
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Typisch voor een transponderprobleem, starten en direct terug stilvallen.Eerst en vooral moet je even proberen of je met je reservesleutel ook dit probleem hebt.Indien niet goed : Er is een probleem geweest met de Bosch-transponder-ecu bij die modellen. Je moet even kijken op die transponder-ecu of er een barcode op gedrukt staat, zoniet, vervang ze dan maar.De transponder-ecu zit als je achter het stuur zit, rechts boven je rechterknie, achter de plastieken beschermplaat, een zwart bakje van ongeveer 10 cm op 10 cm.
kleppen stellen . kleppen staan vaak te strak.komt vaak voor! klepspeling uitlaat 0.30 mm
inlaat 0.20 mm
18 jaar
De klepspeling is dus gelijk bij LPG? Ik hoorde dat bij sommige motoren de klepspeling iets anders afgesteld moest worden bij LPG.
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Carisma of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar