Hallo, ik ben aan het overwegen om een Nissan Primera op gas te kopen. Nu
heb ik afgelopen zaterdag een proefrit gemaakt in een Primera
sedan 2.0 uit 1999. Er lag volgens mij een vialle LPI tank in. Helaas geen ringtank maar een smalle bom tegen de achterbank aan. De auto heeft 90000 km gereden en bij de 8600 km is de gastank ingebouwd. Nu was de aanjager stuk, tenminste deze werkte alleen op de hoogste stand. Maar de auto liep op drie cilinders. Zou er een bougie stuk zijn geweest of zo? Ik lees hier veel over NGK bougies voor de gasauto? En is het waar dat je met een 2.0 400.000 km kunt halen op gas met dezelfde kop? Hoe zit het trouwens met de vijfde versnelling van deze auto geeft die snel problemen. Ik zou graag willen weten wat de bevindingen van anderen zijn voordat ik zo'n Primera ga aanschaffen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik heb een primera 2.0 gx 1999 met G3 gehad. Nog nooit wat gehad met deze auto, ik ben zeer tevreden over. 4 keer naar spanje en 1 keer naar italie geweest, geen probleem.met 213.000 km heb ik hem verkocht, omdat ik denk dat er nu langzaam mankementjes komen (zoals een uitlaat wat niet door de apk komt volgend jaar 2006). de aanjager (weerstandje onder dashboard) was inderdaad stuk, maar heb het zelf vervangen. verder moest ik toch terugschakelen wanneer ik naar spanje reed en over hellingen moest van 7 tot 8 procent, traag is hij wel, maar ik ben ook een rustige rijder en geen jakkeraar. de 5e versnelling gaf geen probleem bij mij.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Primera of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar