patrol gr 3000cc foutmelding p7-f/inj timg fb
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
be bang dat je electronische brandstofpomp stuk is fuel injection feed back = terugkoppeling gebeurt allemaal in de brandstofpomp zelf
zit er geen sensor de buitenkant op
dit is een veel voorkomende melding er zitten wel sensoren aan de buiten kant maar bel maar eens een dieselservicecenter bv in hardewijk die kunnen je het waarschijnlijk wel bevestigen
heb vandaag het één en ander uitgemeten volgens de boek
alle bedradingen zijn ok
maar met de consult heb ik enkele vergelijkingen gedaan met de gegevens in de boek
dit alles met warme motor
-fuel temp sen zit ik aan 32° en het moet 40° zijn
-inj timg c/v 32.1% en moet50a70% zijn
er zat wel vuil in de mazoutfilter deze wel vervangen vandaag
nu geeft deze auto voor dat ik er vandaag aan begon wel nog een 2de foutmelding namelijk
turbo pressure dit ook uitgemeten maar denk dat het de sensor zelf is
treky hij nog wel goed ?
niet de volle 100% meer maar toch niet zo slecht
is de motor vernieuwd? dan moet je even kijken of ze het hijsoog tegen het schutbord eraf ghaald hebben is dit niet gebeurd dan gaat de kabelboom daar kapot en krijg je van die storingen
de motor is al lang vernieuwd zal eens kijken naar kabelboom
voorlopig nog niks gehoord van klant had gevraagd wanneer het checklampje brand om eens langs te komen
en nog niet gezien
het is wel zo wanneer het checklampje brand dat de auto iets haperd en veel rookt wanneer het lampje uitgaat alles weer normaal is
als hij slecht trekt als de storing er is mischien brandstofaanvoer niet goed hebben dat ooit bij terrano gehad zat toen een stuk plastic van handschoen oid in de tank en zat voor de zuigbuis! maar contr. eerst kabelboom maar eens
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Patrol of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar