mijn patrol start bij koude moror slecht, heb gisteren de gloeikaarsen op een baterij getest en ze gaan alle zes, de drie eerste nemen massa met een draad en de drie andere nemen massa op de motor, ik heb vandaag met de multimeter gemeten als je het contact opzet krijgen ze alle zes 10.87 volt na vier seconden hoor je een relais gaan en krijgen ze dan 6.0 volt en nog een tijd later niets meer, als de motor draait krijgen ze allemaal 6.5 volt wat normaal is denk ik , maar die paae seconden 10 volt begrijp ik niet zo goed gezien de gloeikaarsen 6.5 volt zijn, s'morgens ik het juist dat de motor op vijf poten draaid kan iemend mij hier uit helpen dank u
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
dat klopt,deze zijn uitgerust met het quick ignition system,dan krijgen de gloeiers eerst max. spanning om snel op temp te zijn daarna worden ze anders geschakeld en krijgen ze 6.5 volt,heb je geen slechte verstuiver ertusen zitten.
Je kunt de weerstand meten van de gloeibougies om te zien of ze werken of een voor een eruit halen en ze los testen met een accu.
Ze worden wel ingeschakeld dus het meest voor de hand liggend is idd een aantal niet werkende gloeibougies.
Misschien in kombinatie met verstuiverproblemen maar probeer eerst het eerste.
Succes
compressie meten. achterste cilinder waarschijnlijk
13 jaar
iedereen bedankt voor de oplossingen hij werkt terug perfect
13 jaar
wat was het nou ?
de stroomdraad naar de gloeikaarsen was geoxideerd
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Patrol of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar