Voila, probleem " check engine " is opgelost door een nieuwe dieselpomp te steken, deze kostte normaal
gezien 1500 + btw maar als ik ze er zelf afhaalde en terug monteerde slechts 998 + btw....
Het afstellen was makkelijker dan ik dacht...auto loopt prima nu....
Nog 1 probleem te gaan, ik ben op zoek naar versterkte achtervering omdat de auto mijn inziens
te laag hangt achter en wanneer ik met 2 personen achterin rijdt bij iedere bult de vering ten einde gaat...
Iemand een idee waar ik zo'n versterkte vering kan vinden want op't net vindt je der niets van...?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Eerlijk gezegd, ik herken je probleem.
ik heb er zelf ook eentje gehad, ook bij elke bult met een paar man erin, trekhaak op de grond.
er schijnt wel een setje hulpveren voor te zijn, maar dan word het een stuiterbak, wil helemaal niet meer veren.
Ik denk dat je dan beter af bent met nieuwe dempers.
Of de boel is doorgezakt.
Is het voldoende nieuwe (gas) schokdempers te steken of is het raadzaam de spiraalveer ook te vervangen?
Zou deze " lam " kunnen komen te liggen ?
Idd hulpvering van MAD...
Heb al vering van andere merken gevonden die straffer zijn maar de diameter wijkt soms af en dan moet
ik deze gaan bijslijpen en daar ben ik ook niet zo voor te vinden.
15 jaar
Met nieuwe schokdempers komt je wagen niet honger te liggen hoor. Haal ze er bijwijze van spreken maar tusen vandaan dan ligt tie nog net zo hoog. Voor het doorzakken moet je echt aan hulpveren. En als je goede hebt dan werken die progressief.
Is dat doorzakken dan niet doordat de schroefveren ingezakt zijn?.
I.p.v de schokdempers.
15 jaar
Het zijn in ieder geval nog steeds de originele schokdempers en veren, dwz 10 jaar oud met 150.000 km op de klok....
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Primera of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar