Opel Astra: 2.0 DTI 16v

Bouwjaar: 1999

Beste mensen,

Zie het niet meer zitten met mijn Astra, heb 3 weken geleden mijn brandstofpomp laten vervangen nadat ik met pech had gestaan koste 1800,- euro, rijd 2 weken na de operatie goed en nu ineens slaat me moter niet meer aan of slaat 2 tellen aan en valt dan uit, ANWB zegt dat het aan mijn retourleidingen zou liggen of zo nou heb ik nog een probleem erbij en weet niet of dat met het moeilijk starten te maken heeft maar heb ook een hoge druk in mijn koelvloeistof reservoir. En moet regelmatig koelvloeistof bijvullen. Nou had ik van de ANWB gehoord dat ik moest kijken naar mijn olie, en of er witte rook uit me uitlaat komt of dat die borrelt in het reservoir maar hij heeft van geen van alle last hebben jullie enig idee waar ik goed aan doe, moet ik hem terugbrengen naar de garage die mijn brandstofpomp heb laten maken?? Ben zo bang dat ze wat anders vinden heeft me al een rib uit mijn lijf gekost die 1800 euro!!
Hoop dat jullie me kunnen helpen??

gr Koen

koendesign

Geplaatst door koendesign (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Hans4037 (0) PRO, 18 jaar geleden

Koen,
Zit het probleem niet in de startonderbreker,probeer het eens met een andere sleutel.

Hans

venedijk (0) PRO, 18 jaar geleden

terug brengen naar de betreffende garage

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.