Hi,
Bij deze automaat is het niet mogelijk hem zacht in de "D" of "R" te zetten.
Het toerental moet hoger, wil de motor blijven draaien om op te trekken, Bij lager toerental slaat de motor af.
Hierdoor komt de bak met een klap in de versnelling.
De bak zit op niveau met goede rode automatenolie.
Heeft iemand suggesties ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Is het normale stationaire toerental in P of N wel goed?
Thanks for your reply,
In de "N" is het toerental OK
Bedoel je motor-toerental of toerental wat afgesteld "zou" kunnen in de automaat ? ( denk ik ?, maar ik ben geen specialist)
Toerental op de motor kan ik verstellen;
als het al mogelijk is op de bak iets te veranderen,
dan weet ik het niet.
hoop van je te horen.
Groet
Bram
20 jaar
stationair in neutraal of parkeerstand zou ik mn toerental s op 850 - 900 tpm zetten. Ik weet niet of dit al zo is maar dan zou je bak met een lichte schok in versnelling moeten komen en staionair moeten blijven draaien (ongeveer 800tpm)
20 jaar
Zo te lezen is het 'n D-rekord. Welk type motor zit er in? 19N of 19S. Zal specifieke waarden dan doorgeven. Inderdaad kun je 'n toerental aan de bak verstellen d.m.v. de kabel naar de bak toe, maar deze is voor de kick-down afstelling. Eenmaal goed gesteld, verandert deze niet meer.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Rekord of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar