De automaat van deze auto is al twee keer verbrand doordat de auto bij wegtrekken in de 3 staat. De klant hed de klacht dat hij zwaar optrok en dat het storingslampje bleef branden. (storingslampje van de bak, rode tandwiel met uitroepteken) Als je handmatig de 1 of 2 inschakeld staat hij ook gewoon in die versnelling maar in de D staat hij gelijk in de 3. geprobeerd de ECU van de bak uit te lezen maar reageerd niet. Alle spanningen en massa's gecontroleerd, deze waren aanwezig. bij de automatenboer de bak met hun computer (deze wordt rechtstreeks aan de bak aangesloten) en dan kun je gewoon opschakelen op de gewone manier. Geen bakstoring dus. Alle bekabeling van ECU naar bak gecontroleerd en geen storing. Als je de auto op contact zet moeten de drie lampjes van de bak na ca 3 sec uitgaan maar het storingslampje blijft branden. Je hoeft hem dus nog niet eens te starten en hij ziet een storing al. Wij weten het even niet meer en de klant wacht maar op een oplossing. Wie heeft dit vaker meegemaakt en was er een oplossing. ( ik heb de ECU al vervangen door een nieuwe maar probleem blijft)
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
zekeringen gecontroleerd??
uit laten lezen bij dealer komt die er wel in met testkast??
suc6
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Frontera of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar