ik ben al enige tijd aan het zoeken maar de storing van een mooie commodore van 1977.
als de motor koud is gaat alles prima, gaat verhoogd stationair lopen, en na enkele minuten als de motor warm wordt goed stationair lopen.
maar als de motor 15 minuten heeft gelopen gaat de injectie heel erg verrijken.
er zit een drukregelaar vd brandstof aan het einde van de injectorrails wanneer je deze terugschroeft gaat de motor weer aardig goed lopen.
maar als de motor weer koud is moet de drukregelaar weer terug geschroeft worden anders krijgt hij te weinig bransdtof.
ik heb de injectoren er uitgehad om te kijken of deze eventueel lekken, de injector die bovenop zit is er ook uit geweest , lekt ook niet.
ik heb het idee dat de stuurkast niet lekker is.
er zit op het thermostaathuis een temperatuursensor die ik niet meer kan bestellen.
wie kan mij helpen groet zegert
Geplaatst door
zegert (0)
, lid sinds 19 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Commodore of stel zelf een nieuwe vraag.
3 Reacties
14 jaar geleden - Willem12089
Als je de stekker los haalt van deze temperatuursensor met draaiende motor (warm) looopt ie dan Veel beter??
Willem
14 jaar geleden - zegert
nee reageert niet meer op lostrekken van de temperatuursensor als hij echt warm is.
ik heb niet geprobeert om opnieuw te starten met losse stekker.
ga ik morgen doen.
gr zegert
14 jaar geleden - zegert
ergens onder het daschboard zat een startonderbreker deze heb ik losgemaakt,
volgens mij zat hier de rotte appel.
ik heb wel de bedrading vd temperatuurzender goed schoongemaakt.
mischien heeft dit er mee te maken.
ik ga morgen proefrijden, ik houd jullie op de hoogte.
gr zegert