Mijn uitlaat rammelde al een paar dagen, maar gister bleek dat mijn katalysator kapot is.
Mijn monteur stelde voor het rammelende gedeelte uit de katalysator te halen en deze weer te monteren.
Aangezien mijn auto pas in juli weer voor de keuring moet, kan ik eerst zo een half jaar door rijden.
En omdat ik op LPG rijd had ik ook nog wel kans om door APK te komen volgens de monteur.
Is het verstandig om zo door te blijven rijden? En hoe schatten jullie mijn kans om zo door de APK te komen?
4 gas meting zal moeilijk worden met lpg denk ik.
Zeker als je als brandstofcode G3 op het kentekenbewijs hebt staan.
Afgelopen zaterdag een nieuwe katalysator er onder gezet.
400,- is wel een duur geintje, maar kon de herrie niet meer aanhoren.
21 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.
Mijn vader heeft een Xantia (2.0 8V 1995) op LPG ook met lege katalysator en hij komt er al jaren mee door de APK.
21 jaar