👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Vandaag koppeling vervangen met hydraulisch druklager (LUK) alles afgebouwd en met het ontluchten merkte ik het al ,het pedaal ging stroef naar beneden kwam nog eenmaal terug naar boven en staat muurvast. slang op bak losgemaakt en weer gemonteerd een keer trappen en het complete druklager springt uit elkaar. we hebben dit al een keer eerder gehad evenals een collega. Bij de dealer ,waar ze ook LUK monteren, hebben ze dit nog nooit meegemaakt. Iemand een idee wat er fout kan gaan?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb zelf ook al meerdere keren LUK gemonteerd op de Vectra-B.
ook nog geen problemen gehad.
Oriigneel is veelal ook LUK bij de vectra-B
Ontluchten doe ik op de ouderwetse manier.
dmv pompen dus.
zou het niet in de hoofdkoppelings cilinder (bij koppelings pedaal) kunnen zitten??
Willem
Hallo zit het afdichtrubbertje van de drukleiding wel goed. Als dit voor de opening zit kan je met het pedaal wel vloeistof naar het druklager persen maar de drukgroep is minder sterk en perst de vloeistof niet terug. Na een paar keer pompen zit het druklager helemaal vol en bij doorpompen op het pedaal zal er iets kapot moeten.
succes Techneut 11280
Allereerst iedereen bedankt voor het meedenken, Bij de nieuwe LUK set wordt de drukleiding vervangen door een aluminium pijpje, echter was het rubbertje van de leiding in het verdeelblokje bijven zitten waardoor Techneut het helemaal bij het goede eind had. Dit overkomt je natuurlijk nooit meer
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar