Het begon met koelvloeistof verlies,alles was droog ,geen rook, liep goed.
waterpomp was iets ,dus de waterpomp vervangen, gelijk met een distributie set,loopt weer goed.
Na een paar dagen ,was het reservoir weer leeg,en heb toen besloten de koppakking te vervangen,
Bleek de 4e cilinder te zijn.
Na alles weer gemonteerd te hebben,start hij moeilijk,boven de 1200 toeren is het geluid goed,laat ik het toerental zakken gaat hij onregelmatig(erg) en loopt niet meer stationair,de merktekens staan goed,alle stekkers enz,enz zitten vast.
Heb alles een paar maal nagelopen.
Weet het nu even niet meer,vandaar ik vraag of iemand dit ook al eens heeft gehad en de oplossing weet.
bvb dank
gr Jan
Geplaatst door JAN/DODGE (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
5 Reacties
P.Rutser (0), 9 jaar geleden
Wordt er een foutcode gezet???
Averdonk (0) PRO, 9 jaar geleden
5 tot 10 minuten door laten draaien op een verhoogd toerental. 99 v/100 keer is het dan goed. Oorzaak is meestal dat de klepstoters te ver uitgedrukt zijn.
JAN/DODGE (0) PRO, 9 jaar geleden
Beste H.Averdonk
Inderdaad,was het dit geval
Bedankt,voor het snelle bericht,merkte het bij het starten,sloeg direkt aan en loopt nu weer als vanouds.
gr Jan
Averdonk (0) PRO, 9 jaar geleden
Bij de volgende keer eerst even de plunjers indrukken alvorens het nokkenashuis er op te zetten. Dan voorkom je dit soort kunsten.
JAN/DODGE (0) PRO, 9 jaar geleden
Oke,nogmaals bedankt