Opel Omega: Motor Mv6 loopt rottig stationeer

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 3.0 V6

Mijn vader heeft een opel omega mv6 uit 1999. nou loopt die rottig stationeer tussen de 400 en 600 rpm. loopt goed te schommelen.

nou zijn de bougies en en de bougiekabels al vervangen maar nog steeds hetzelfde probleem. bij het wegrijden en rijden geen probleem, maar stationeer lijkt het alsof die op 5 poten loopt.

Nou heb ik ook gelezen van de LRF? zou dat er iets mee te maken hebben?

Zo ja, wat kost dan zo'n gemoderniseerde LRF incl nieuw software

Hoor graag de oplossing,

Gr frank

bmw523frank

Geplaatst door bmw523frank (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Omega? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

Willem12089 (0) PRO, 12 jaar geleden

Kan inderdaad de LFR (LeerlauF Reglung) kunnen zijn

dat is het metaal kleurige ronde ding rechts tegen het inlaat met een lange slang vanaf voren (luchtbak) en korte slangetje dat in het inlaat gedrukt zit, en een stekker achterop.

(dat is de zelfde als op een M50 motor van BMW)

Willem

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Omega of stel zelf een nieuwe vraag.