auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Opel Astra: Multiriem vervangen GSI 1,8-16V

Bouwjaar: 1994

Bij mijn Astra GSI loopt de multiriem loop "door" de motorbevestigingssteun. De motorbevestigingssteun zit met 2 bouten aan het chasis vast en met 1 bout aan de motor. Verder zitten er 3 inbusbouten aan de zijkant waar hij volgens mij gedeeld kan worden, maar zo als ik het kan zien moet wel eerst de motorbevestigingssteun verwijderd worden. Klopt dat?

Geplaatst door

harold4146 (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Inderdaad, de motorsteun moet los.

motor ondersteunen met krik oid

kan de steun gewoon los

Willem

Willem12089 0
badge

19 jaar

Bedankt.
Als de motorsteun los is dan moeten de 3 inbusbouten toch ook losgemaakt worden zodat de riem er tussen uit kan? (Lekker handig als de riem onderweg een keer breekt).

harold4146 0

19 jaar

Ik weet niet precies hoed dat zit bij de 1.8 16v, maar bij de 2.0 8v hoeft alleen de steun weg.

Willem

Willem12089 0
badge

19 jaar

bij de 1800 16v moet je inderdaat de stuun uitelkaar hallen.

gr tijne

tijne 0

19 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.