Na een complete ruilmotor te hebben ingebouwd wil hij niet meer aanslaan. Startmotor draait en alle systemen lijken te werken. Motordiagnoselampje brandt constant. Kan het iets te maken hebben met imobiliser/brandstofpomp en hoe is dat op te lossen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
eerst eens uitlezen, normaal herkent de brandstofpomp ecu de hoofd ecu automatisch wel t/m eind 2002
Nou dat weet ik zo net nog niet....daar durf ik geen eed op te doen, sterker nog, volgens mij is dat de oorzaak dat ie niet aanslaat. Dacht dat de pomp wel degelijk met de auto ecu en zeker door het contactslot en sleutel herkent moet worden. Maar ik kan me vergissen....
Sytze
inderdaad moet dat bij deze wagen geen probleem zijn...mits de motor ook van dit bouwjaar of ouder is.....overigens is het dieselsysteem wel goed ontlucht?
Motor is van 2001 en zijn er tips hoe hem te ontluchten? Dan ga ik dat morgen eerst eens proberen.
17 jaar
STARTEN met startpilote
Hij "start" op startpilote. (eerlijk gezegd remmenreiniger) maar slaat direct af als sbuifje niet meer gebruikt wordt...
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar