Hallo,
De sleutel gaat moeilijk in het stuurslot van mijn Astra K.
Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn ? Slijtage op de sleutel, op het slot, het slot dat ergens los zit, los is gekomen, speling ?
De kop zelf van de slotcilinder beweegt maar dat lijkt mij een soort veerplaatje te zijn dwz deze beweging lijk me normaal.
Moet ik hiermee naar de dealer ?
Mvg.
Diagnose v/d dealer: de slotcilinder moet vervangen worden.
5 jaar
Slotcolinder is vervangen. Contact werkt terug normaal.
5 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
reserve sleutel zelfde probleem ?
slijtage lijkt me stug maar uitsluiten is beter.
ook zou je het slot kunnen smeren met ps88 spray.
niet zomaar alles erinspuiten want daar word niet beter van.
5 jaar