Opel Astra: problemen na monteren d-riem

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8 i

ik heb door de opel garage mijn d-riem,spanrol en waterpomp laten vervangen.ik vertrok bij de opel dealer en bij een heuvel had ik bijna geen vermogen meer,kwam de heuvel net over.het gaspedaal was tot op de bodem ingetrapt.maar in zijn drie 60 km en niet harder.de dag erna gebeld met garage en moest hem komen brengen.weerderom met auto terug en ongeveer 1 km lang 10 km en nog langzamer kunnen rijden,en net voor de garage ging tot twee keer toe het mm lampje branden.nu is mijn vraag heeft de garage iets verkeert gedaan met betrekking de d riem monteren.of is er een ander probleem met mijn auto.toen ik daar was kreeg ik te horen dat het onderblok van een 16 klepper was en de kop was van een acht klepper.deze auto heeft bijna 2 ton gelopen nooit problemen gehad behalve twee maanden geleden,probleem met de egr klep,stoteren onder het rijden.probleem opgelost via problemcar slangetje dicht gemaakt en liep weer als vanouds.
gr shaggy

shaggy01

Geplaatst door shaggy01 (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

patje kadettje (0), 14 jaar geleden

als ie goed rijdend heen is gegaan denk ik dat de riem een tandje verkeerd staat.

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Geef eens de motorcode van het blok, dan kunnen we zen wat het voor iets is.

Blijkbaar klopt de timing niet...of is het toeval..

shaggy01 (0), 14 jaar geleden

heb bericht gekregen van de garage dat het de katalysator is.die zat vol.weer een leuke rekening erbij.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.