Ik heb het volgende probleem.
De auto loopt staionair zwaarder. Het is duidelijk hoorbaar dat het een v6-motor is.
Tijdens het rijden 'schokt' de auto licht, maar zodra de autom. transmissie schakelt naar de laatste versnelling(bij de 80 km/u) dan begint hij heel hevig te schokken.
De auto rijd ook iets duurder, qua verbruik. Na uitlezen van de computer geeft hij geen foutmeldingen aan. Het enige wat je ziet staan is bij Toerentalregelaar AAN/UIT deze aanduiding schommelt dus steeds tussen JA/NEE. Is dit een kapotte krukas-sensor????
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
kans van wel, maar bijn mijn (vectra) V6 was dat het niet.
deze gaf ook een onduidelijk signaal op toerentaql.
maar de oude krukassensor zit er nog steeds in.
Heb je de bougiekabels al vervangen, is echt een kwaal bij deze motoren (begint bij +/- 100.000km meestal).
als je ze vervangt, het setje niet bij dealer halen.
bij de automat sjop kosten ze 1/8 van de prijs, en gaan net zo lang mee
Willem
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Omega of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar